Verzending & Bezorgen

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een orderbevestiging per mail. Als je bestelling ons magazijn verlaten heeft ontvang je een mail met daarin de track & trace link waarmee je het pakket kan volgen. Mail niet ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, dan vertellen zij je alles over de status van je levering.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen tot €100 – 6€
Bij bestellingen vanaf €100 – Gratis verzending

Afhalen van de bestelling is mogelijk tijdens de openingsuren van onze winkel. Hier kun je onze openingsuren terugvinden. 

In welke landen bezorgen jullie?

We leveren al onze producten in Belgïe & Nederland

Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben?

In principe zal de vervoerde het pakket aanbieden bij een van de buren en doen ze een notificatie in de bus met daarop het adres van de buren waar het pakket is afgeleverd. Als het niet mogelijk is het pakket aan te bieden bij de buren dan wordt het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt in de buurt. De bezorger laat altijd een briefje achter met de locatie waar je je pakket kunt ophalen.

Wat als mijn bestelling incompleet of beschadigd is?

Controleer eerst je e-mail of op de pakbon of de rest van je bestelling nog moet worden opgestuurd via een andere zending. Is dit niet het geval? Geen zorgen, dit gaan we voor je oplossen. Neem contact op met onze klantenservice, zij zorgen er direct voor dat de juiste artikelen jouw kant op komen.